گونه های جالب توجه از جنس گون از بخش caprini از ایران

نویسندگان

علی اصغر معصومی

چکیده

در میان 113 گونه شناخته شده از بخش caprini که یکی از بزرگترین بخش های جنس گون می باشد همچنان دو گونه a. aliomranii وa. saremii به عنوان گونه های جدید از این بخش معرفی می شوند. هر یک از گونه ها با نزدیکترین خویشاوندان خود مقایسه شده است.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گونه‌های جالب توجه از جنس گون از بخش Caprini از ایران

 در میان 113 گونه شناخته شده از بخش Caprini که یکی از بزرگترین بخش‌های جنس گون می‌باشد همچنان دو گونه A. aliomranii وA. saremii به عنوان گونه‌های جدید از این بخش معرفی می‌شوند. هر یک از گونه‌ها با نزدیکترین خویشاوندان خود مقایسه شده است.

متن کامل

گونه جدید گون از بخش Caprini از ایران

در میان بخش‌های Astragalus، بخش Caprini یکی از بزرگترین بخش‌های جنس گون می‌باشد گونهA. shahsavarii به عنوان گونه جدید از بخشCapriniمعرفی می‌شود. این گونه بانزدیکترین خویشاوند خود A. gypsaceus مقایسه شده است.

متن کامل

گونه‌های جدید و جالب توجه از جنس گون در ایران

برای مطالعه پوشش گیاهی منطقه‌ای در اطراف شهر بابک، میمند از استان کرمان، کلیه گیاهان این منطقه منحصر به فرد جمع‌آوری گردیده است. در میان نمونه‌های جمع‌آوری شده یک گونه گون از بخش Microphysa Bge. به عنوان گونه جدید و گونه دیگر از بخش Chronopus به عنوان گزارش جدید به همراه یادداشتی کوتاه معرفی می‌شوند.

متن کامل

یک گونه جدید منفک گون از بخش Caprini از خراسان

در میان گونه‌های شناخته شده فراوان متعلق به بخش Caprini  از  استان  خراسان،  گونه   A. zangooianus به عنوان یک گونه جدید منفک از شرق ایران، استان خراسان شرح داده می‌شود.

متن کامل

گونه جدید گون از بخش caprini از ایران

در میان بخش های astragalus، بخش caprini یکی از بزرگترین بخش های جنس گون می باشد گونهa. shahsavarii به عنوان گونه جدید از بخشcapriniمعرفی می شود. این گونه بانزدیکترین خویشاوند خود a. gypsaceus مقایسه شده است.

متن کامل

گونه های جدید و جالب توجه از جنس گون در ایران

برای مطالعه پوشش گیاهی منطقه ای در اطراف شهر بابک، میمند از استان کرمان، کلیه گیاهان این منطقه منحصر به فرد جمع آوری گردیده است. در میان نمونه های جمع آوری شده یک گونه گون از بخش microphysa bge. به عنوان گونه جدید و گونه دیگر از بخش chronopus به عنوان گزارش جدید به همراه یادداشتی کوتاه معرفی می شوند.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید


عنوان ژورنال:
مجله گیاهشناسی ایران

ناشر: موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور

ISSN 1029-788X

دوره 9

شماره 2 2002

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023